KONTAKT KUNDERSERVICE

Hvis du har forslag om, hvordan vi kan forbedre vores webshop, eller andet, så tag endelig kontakt. Vi er store fans af konstruktiv kritik her hos IMotive. Du skal også være velkommen til at kontakte os vedrørende spørgsmål du måske har. Skriv til os, og vi vender tilbage hurtigst muligt. Ude fra forsiden af, kan du skrive til os på messenger. Du kan også kontakte os, hvis du har et særligt ønske eller idé til en plakat. Fortæl os dine idéer og vi prøver at lave en plakat der fanger essensen af det du ønsker.

Vores kundeservice er åbent i alle hverdage imellem 9.00 og 17.00. Her kan du kontakte os via mail kontakt@imotive.dk 
Vi vender tilbage hurtigst som muligt med et uddybende besvarelse til dit spørgsmål.

Hvordan kan jeg spore min pakke?

Efter du har placeret ordren modtager du en ordrebekræftelse via email. Din ordre bliver pakket og afsendt hurtigst muligt. Pakken indsamles dagligt omkring 15:00. Så snart den er blevet afhentet af posttjenesten, aktiverer vi dit pakkenummer og du modtager en anden email, der indeholder sporingslinket. Hvis du ikke modtager et sporingslink, skal du sende en email til kontakt@imotive.dk med dit ordrenummer. Angiv din e-mail som ‘Manglende sporingslink’ for hurtigere behandling. Vi sender dig det manglende sporingslink så hurtigt som muligt.

Hvornår vil jeg modtage min ordre, efter bestiling ?

Vi sender vores pakker til pakkeshop med en forventet leveringstid på 1-4 dage. Vi sender alle vores pakker i hverdagen kl. 12. 

Jeg modtog ikke en bekræftelsesmail?

Hvis du har foretaget et køb igennem IMotive, men ikke modtaget en bekræftelsesmail, så har du muligvis oplyst os din forkerte e-mail adresse. Kontakt os igennem vores kontaktformular og vi vil vende tilbage til dig hurtigst muligt.

Kan jeg fortryde mit køb?

Kontakt os hurtigst muligt via vores kontaktformular. Hvis din ordre ikke er blevet pakket endnu, returnerer vi med det samme. Hvis din varer allerede er blevet pakket, skal du modtage pakken og sende den tilbage til os, se under.

Hvordan kan jeg returnere?

Du kan returnere dine produkter, som er i deres oprindelige tilstand. Ved returnering skal rammerne være uåbnede, efterladt i den beskyttende plastik og i ubeskadiget stand for at blive godkendt. Kunden er ansvarlig for retur forsendelsesomkostninger. Kontakt os via vores kontaktside og meddel, at du foretager en retur, vores kundeservicemedarbejdere vil derefter hjælpe dig med en returseddel.

Angiv følgende oplysninger:

Ordrenummer

Kundenavn

E-mails, der er registreret til køb

Årsager til returnering

Navn på produkt (er), du vil returnere

Returforsendelsesomkostninger er altid 40 DKK og trækkes fra tilbagebetalingen, som vi registrerer, så snart vi har modtaget og håndteret din retur. Du betaler intet hos BRING Pakkeshop.

Returprocessen kan tage op til 14 dage, fra du afleverer den på pakkeshop. Når returneringen håndteres på vores lager, indleder vi refusionen og sender dig en e-mail med bekræftelse af retur. Gem din kvittering, indtil retur bekræftelsesmailen er kommet frem til dig

Hvad skal jeg gøre hvis min pakke og produkter er skadet?

Hvis din pakke og produkter er skadet ved ankomst, så kontakt os hurtigst muligt med billeder af både pakken og din varer. Når vi har modtaget billeder af pakken og din varer, vil vi sende en ny pakke til dig og sørge for de skadede produkter bliver returneret til os.

Kan jeg bytte min varer?

Hvis du skal bytte din varer er det ligesom ved returnering. Du skal placere en ny ordre med de produkter du vil have, og så returnerer du de produkter du gerne vil bytte til noget andet.

FIRMA OPLYSNINGER

IMotive
CVR: 40843442
TLF: +4542929212

ADRESSE 

Kløvervej 29
6000 Kolding, Danmark