Levering af varer fra IMotive anses for sket, når forbrugeren modtager varen.
IMotive
Levering af pakkerne
FORSENDELSE:
Risikoen for varer købt af IMotive.dk overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet.
REKLAMATION:
Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra IMotive.dk, skal påpejes 14 efter, at du har modtaget produktet.
Det en din pligt at angive og påpeje, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig.
Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse til kontakt@imotive.dk
Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl i selve produktet, der viser sig senest 6 måneder efter du har fået varen leveret.
Forsendelse med ramme og uden ramme:
Ved bestilling af en plakat eller billede med ramme foregår vores forsendelse i papkasse. Her har vi selvfølgelig taget foranstaltninger, for at sikre at plakaten ikke tager skade undervejs.
Ved bestilling uden ramme bliver vores plakater og billeder sendt med paprør. Hvilket er en effektiv måde at transportere plakater på. Som samtidig beskytter plakaten under fragt.
Vi håber selvfølgelig at vores pakker kommer sikkert frem. Men hvis du har spørgsmål til fragt, fragtmetode, eller andet angående vores pakker. Er du velkommen til at kontakte os.
Enten på vores hjemmeside eller på vores Facebook
Salgsbetingelser og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra IMotive.dk
Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre aftaler mellem dig som køber og IMotive.dk. Produktbeskrivelser findes online.
Levering af varer fra IMotive anses for sket, når forbrugeren modtager varen.
se hvor din pakke er